آموزشگاه بصیرت در راستای سنت حسنه مدرسه سازی افتتاح شد
    
تعداد بازدید: 3000
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1399/7/10

مدیرکل نوسازی مدارس فارس : امروز افتتاحیه ای متفاوت داریم و به لحاظ شرایط بهداشتی موجودامکان حضور دانش آموزان به صورت فیزیکی وجود ندارد اما هم اکنون این برنامه به صورت مجازی و پخش زنده و مستقیم از طریق شبکه آموزش مجازی شاد برای دانش آموزان دوره ابتدایی و خانواده های آنا در جریان است.

 

سرفراز موصلی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان فارس : آموزشگاه بصیرت در راستای سنت حسنه مدرسه سازی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی نوسازی مدارس فارس، آموزشگاه بصیرت در روستای گچی با حضور مسئولین،  خیرین نیکوکار و اقشار مردم  آموزشگاه بصیرت افتتاح گردید.

مدیرکل نوسازی مدارس فارس : امروز افتتاحیه ای متفاوت داریم و به لحاظ شرایط بهداشتی موجودامکان حضور دانش آموزان به صورت فیزیکی وجود ندارد اما هم اکنون این برنامه به صورت مجازی و پخش زنده و مستقیم از طریق شبکه آموزش مجازی شاد برای دانش آموزان دوره ابتدایی و خانواده های آنا در جریان است.

وی افزود :  همکاران در اداره کل نوسازی مدارس، همکارانمان در اداره آموزش و پرورش ناحیه سه و خیرین بزرگوار، همه دست به دست هم دادند که به امید خداوند بزرگ، برای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان قدمی بردارند دانش آموزان عزیز نیز محبت کنند و برای جبران این لطف خیرین عزیز، در توسعه و آبادانی کشور عزیزمان قدم بردارند و امیدواریم دانش آموزان با توجه به آموزشهایی که می بینند، پاسخگوی تلاش های مدیران، آموزگاران و مربیان خود نیز باشند.

موصلی ادامه داد : دانش آموزان در اینجا درس می خوانند و بزرگ می شوند زمانی اگر بتوانند حرکتی را در دنیا انجام دهند، اطمینان دارم که مرحومان سروستانی و دباغ منش در این کار شریک هستند. من اطمینان دارم روح آن عزیزان حاضر و ناظر بر این مجلس است به همین خاطر به صورت ویژه از این کار نیک قدردانی میکنم.

این مایه مباهات است که خیرین نسبت به دانش آموزان و هموطنان خود تا این حد احساس وظیفه می کنند و در کنار هم، چنین بنایی را در اختیار آنها قرار می دهند. این اتفاق مبارک، نتیجه همراهی و همدلی خانواده های یاد شده و همکاران من در آموزش و پرورش است که برای آماده سازی و افتتاح این دبستان، طی این مدت از هیچ تلاشی دست برنداشته اند.

وی در مورد ساخت و تجهیز این بنا افزود:این ساختمان با بهره گیری از دانش روز ساخته شده و تمامی نکات ایمنی در ساخت یک بنای مستحکم و قابل اطمینان در آن رعایت گردیده است این نتیجه سرمایه گذاری خیرین ارزشمندی است که به تمام موارد مربوط به آموزش و سلامت دانش آموزان اهمیت می دهند.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان فارس نیز در رابطه با سنت حسنه مدرسه سازی، چنین ادامه داد: همانگونه که برای سفر به کشوری دیگر، نیازمند تبدیل پول خود به ارز رایج آن کشور هستیم، برای استفاده از سرمایه های خود در دنیای دیگر، نیازمند تبدیل این داشته ها به چیزهایی است که آنجا به کار ما خواهد آمد. می بایست اعمال خود را تبدیل به ارز کنیم و ارز آن دنیا همین کاری است که شما انجام داده اید. به همین دلیل، من از جانب همه افراد حاضر در این جمع، از کار خیر و حسنه شما خیرین، قدردانی و تشکر خود را اعلام می دارم.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
Contrast
Increase Font
Decrease Font