پیام مدیرکل نوسازی مدارس فارس به مناسبت ۱۳ آبان
    
تعداد بازدید: 3069
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1399/8/13

 

پیام مدیرکل نوسازی مدارس فارس به مناسبت ۱۳ آبان

میلاد پیامبر رحمت و روز ۱۳ آبان تداعی وحدت علیه استکبار است

به گزارش روابط عمومی نوسازی مدارس فارس، سرفراز موصلی در پیامی ضمن تبریک میلاد پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) و همچنین روز دانش آموز بر تداوم مقاومت و مقابله با استکبار تاکید کرد، متن پیام به شرح ذیل است.

"بسم الله الرحمن الرحیم"

آن وقتی که زمین بشارت میلاد پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد(ص) را به خود دید، گویی مقابله با ظلم و استبداد معنای تازه ای یافت تا اسلام به آخرین دین آسمانی و کامل ترین آنها مزین شود، چراکه تبلیغ دین اسلام و مبارزه با کفر ماموریت اصلی پیامبر اکرم(ص) بود، و در ادامه ائمه(ع) نیز این مسیر را با تلاش های خود تعمیق بخشیدند.

۱۳ آبان ماه نیز در تاریخ جمهوری اسلامی ایران استمرار همین مسیر در جهت مقابله با استکبار زمان است، همچنان که حماسه بزرگ ملّت ایران و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸، سالروز تبعید حضرت امام خمینی(ره) در ۱۳ آبان ۱۳۴۳ و روز دانش‌آموز از حماسه‌های فراموش ناشدنی فرزندان غیور این مرز و بوم الهی است، از جهتی امسال تقارن ۱۳ آبان با میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) تداعی بخش وحدت و همدلی ملّت بزرگ ایران اسلامی علیه استکبار جهانی به عنوان نماد کفر در عصر حاضر است.

اینجانب،‌ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق (ع)، یاد و خاطره ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز را گرامی داشته و یوم‌الله ۱۳ آبان و روز ملّی مبارزه با استکبار جهانی را به همه دانش‌آموزان معزز و مردم معظم اُستان فارس تبریک عرض نموده و بار دیگر همراه ملّت شریف و غیور ایران اسلامی، با ارزش ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی عهد و میثاق دوباره می بندیم.

از خداوند متعال سلامتی، سرافرازی و سعادت تمامی پرچمداران توسعه علم و دانش را در سنگرهای گوناگون تعلیم و تربیت مسئلت می‌نمایم.

سرفراز موصلی
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس فارس

 

از   1   رای
5

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
Contrast
Increase Font
Decrease Font