تجهیزات کلیه فضاهای آموزشی و غیر آموزشی
شنبه 17 آبان 1399
بازدید: 2143
فرآیند تأمین تجهیزات و وسایل اداری، آموزشی، کارگاهی، آزمایشگاهی و رفاهی مورد نیاز فضاهای آموزشی، پرورشی و اداری از محل اعتبارات ملی
در اين فرآيند اقدامات ذيل انجام مي پذيرد :
١ – مشخصات فني تجهيزات تدوين و به روزآوري و به همراه ساير استانداردهاي تدوين شده مرتبط در سامانه تداركات و
تجهيز طرحهاي سازمان درج مي گردد .
٢ – نيازسنجي تجهيزات بر اساس تعداد پروژه و كلاس تحويلي در طول سال تحصيلي توسط اداره كل نوسازي مدارس
استان انجام پذيرفته و نوع و تعداد تجهيزات مورد نياز مشخص مي گردد .
٣ – تعيين اعتبار مورد نياز : اعتبار برآورد شده براي تأمين تجهيزات مدارس با توجه به مفاد و موافقت نامه هاي مبادله شده
با سازمان مديريت و برنامه ريزي استان مشخص مي گردد .
٤ – با توجه به اعتبارات پيش بيني شده، حدود تجهيزات مورد نياز برآورد و از طريق مناقصه يا ساير انواع معاملات دولتي
نسبت به شناسايي و انتخاب فروشندگان و شركت هاي ذيصلاح اقدام مي گردد .
٥ – با شركت ها يا فروشندگان برنده مناقصه/ معاملات، قرارداد منعقد و يا از طريق استعلام قيمت با برندگان استعلام معامله
انجام مي پذيرد .
٦ – حواله هاي ارسال تجهيزات ( به مناطق آموزش و پرورش يا مدارس هدف ) به عنوان فروشندگان يا شركت هاي طرف
قرارداد صادر مي گردد .
٧ – فروشندگان / شركت ها متعاقباً نسبت به ارسال تجهيزات اقدام و رسيد / فرم اعلام وصول مهر و امضاء شده تحويل
گيرندگان را دريافت مي دارند .
٨ – رسيدها / فرم هاي اعلام وصول شده طي نامه اي از طريق شركت ها / فروشندگان به عنوان اداره كل نوسازي مدارس
استان فارس ارسال مي گردد .
٩ – رسيدها و فرم هاي اعلام وصول ( صورت وضعيت تجهيزات ) توسط كارشناس تجهيزات و معاونت پشتيباني و توسعه
مديريت اداره كل بررسي و در صورت تأييد حواله مالي آن به عنوان امور مالي و ذيحسابي اداره كل صادر مي گردد .
١٠ – بعد از رسيدگي هاي قانوني لازم توسط ذيحسابي اداره كل استان ، وجود حواله هاي مالي به حساب شركتها / فروشندگان
طرف قرارداد واريز مي گردد .