مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس فارس
    
تعداد بازدید: 3600
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1399/7/12

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس فارس، با حضور مدیرکل و کارکنان اداره کل نوسازی مدارس فارس و با حضور سرگرد رضا اسمی فرمانده بسیج مقاومت ادارت کل استان فارس در سالن اجتماعات اداره کل مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

 

مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس فارس

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس فارس، با حضور مدیرکل و کارکنان اداره کل نوسازی مدارس فارس و با حضور سرگرد رضا اسمی فرمانده بسیج مقاومت ادارت کل استان فارس در سالن اجتماعات اداره کل مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

 

مدیرکل نوسازی مدارس فارس ضمن تکریم هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای والامقام و ایثارگران را گرامیداشت و گزارشی از عملکردهای اداره کل متبوع بیان داشت.

 

وی افزود :  تفکر جهادی ارزشمندی در اداره کل نوسازی مدارس فارس پس از انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس پیاده و نهادینه شده است و  تاکنون  ادامه دار می باشد و آن تفکرات خدمت، عمران و آبادانی است و ایضاً روحیه بسیجی و اقدامات جهادی کارکنان نوسازی مدارس روز افزون تر می باشد.

 

در ادامه فرمانده بسیج ادارات کل استان فارس ضمن پاسداشت هفته دفاع مقدس و خدا قوت گویی به  خانواده شهدا، رزمندگان و بسیجیان اداره کل گفت : اگر ما جنگ داشتیم فرماندهان جنگ هم داشتیم و اکنون مدیرکل فرمانده پایگاه است و در عرصه های جنگ نرم از قبیل عمرانی و اقتصادی مدیریت جهادی می نمایند و در حال حاضر در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و قبل از این هم در شرایط جنگ نرم بودیم که کم از شرایط جنگ و هشت سال دفاع مقدس نیست.

 

اسمی افزود : علل موفقیت های کارکنان روحیه جهادی و حرکت های جهادگونه است و با همفکری، همدلی و همکاری در تمامی زمینه های علمی و عملی سربلند خواهیم شد

گفتنی است حکم مسئولیت فرماندهی پایگاه مقاومت اداره کل نوسازی مدارس به مهندس سرفراز موصلی تقدیم گردید در پایان مراسم از خانواده های شهدا و رزمندگان تجلیل و تقدیر گردیدند.

 

متن لوح سپاس یادگاران شهدا به شرح ذیل است.

 

‍ "بسم رب الشهدا و الصدیقین "

 

هفته دفاع مقدّس گرامی باد.

 

یادگار شهید سرافراز اسلام : آقای /خانم ...

 

چون نیت عرض ارادت بر ساحت بلند عشق داریم

کدام منزل از درگاه خانه شهیدان مقرب تر است

 

شهادت بهترین طریق رسیدن به اوج نقطه انسانیت است که نصیب مردان الهی می شود.

 

آنانی که برای دست یابی به شهد شیرین اش از لذایذ دنیوی می گذرند و جام خویش را تسلیم حق می کنند تا راه های افلاک را بهتر از زمین فرا گرفته و آسمانی گردند.

 

 آنان که سعیدند و به سعادت رسیدند چرا که شهیدند و شهادت را از آن خود کردند تا در محضر الهی روزی خور خوان خدایی شوند.

 

اين لوح تقدير به عنوان اظهار ارادت، سپاس و يادمانی به مناسب چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدّس به شما يادگاران اين هميشه افلاک نشينان تقديم مي شود.

 

 یادآوری خاطرات زیبای شان نشانه ای از عمل نمودن به فرمایش بزرگ مرد عرصه جهاد و شهادت و جانبازی رهبر عزیز است که فرمودند: "زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا از خود شهادت کمتر نیست".

 

سرفراز موصلی

مدیر کل نوسازی، توسعه وتجهیز

 مدارس فارس

 

رضا اسمی

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل استان فارس

 

 

 

 

متن لوح سپاس رزمندگان بدین شرح است:

 

بسم رب الشهداء والصدیقین

 

"امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست."

 

[مقام معظم رهبری (حفظه الله)]

 

رزمنده ی دلیر و  ایثارگر استوار : جناب آقای ....

 

با اهداء سلام و تحیات الهی

مجاهدت رزمندگان و ایثارگران که دفاعی غیورانه از اسلام و جمهوری اسلامی ایران بود، اسلام و ملّت عزیز ایران را سرافراز کرد و شوق فداکاری سرشار از معرفت فروزان و درخشان را در قلبها و جانها هویدا ساخت.

 

با جهانی مشحون از مباهات، به همت و  تلاشهای بی شائبه ی شما که رمز عزت و عظمت، استقلال، سعادت و سیادت و همان جهاد  فداکارانه است را تبریک عرض نموده و به رسم اکرام و احترام و بمناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدّس، این لوح سپاس تقدیم حضور ایثارگرانه ی جناب عالی می گردد.

 

با امید به اینکه مهر وجودتان همواره پوینده، پاینده و تابنده باشد و گامهایتان  راسخ  و استوار به سوی بهروزی و پیروزی رهنمون گردد.

 

سرفراز موصلی

مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس فارس

 

 

رضا اسمی

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل استان فارس

 

از   1   رای
4

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
Contrast
Increase Font
Decrease Font