مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس فارس خبر داد: اعتبار ساخت 30 درصد از مدارس کشور توسط مجمع خیرین تامین می شود
    
تعداد بازدید: 3867
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1399/11/21

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس فارس خبر داد:

اعتبار ساخت 30 درصد از مدارس کشور توسط مجمع خیرین تامین می شود

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس فارس گفت: 30 درصد از مدارس نوساز کشور توسط مجمع خیرین تامین اعتبار می شود که این موضوع نقش تعیین کننده خیرین در آموزش و پرورش را نشان می دهد.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس فارس خبر داد:

اعتبار ساخت 30 درصد از مدارس کشور توسط مجمع خیرین تامین می شود

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس فارس گفت: 30 درصد از مدارس نوساز کشور توسط مجمع خیرین تامین اعتبار می شود که این موضوع نقش تعیین کننده خیرین در آموزش و پرورش را نشان می دهد.
به گزارش روابط عمومی نوسازی مدارس فارس، سرفراز موصلی در گفتگوی برخط با مدیران مدارس سراسر استان از طریق شبکه شاد، گفت: نگهداری و احساس مسئولیت در قبال محافظت از مدارس نیز به اندازه ساخت مدرسه اهمیت دارد و این از وظیفه اصلی مدیران مدارس است که در نگهداری از این محیط آموزشی دقت و توجه لازم را داشته باشند.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس فارس گفت: بحث ترویج فرهنگ مشارکت در جامعه از دغدغه های اصلی مسوولان اموزش و پرورش بوده که با راه اندازی پویش های مختلف در مدارس سعی در مشارکت دانش آموزان در امور خیر و جمعی داشته ایم.
موصلی گفت: ترویج فرهنگ مسئولیت پذیری و مشارکت باید از مدارس شروع شود و باتوجه به ظرفیتی که در مکان های آموزشی وجود دارد از وظایف معلمین است که به توسعه و پرورش این فرهنگ در بین دانش آموزان بپردازند.


وی با بیان این که هدف نهایی آموزش و پرورش تربیت انسانی حر و آزاده است، گفت: کانون اصلی تربیت عبد صالح و شهروند مطلوب، مدرسه است و اگر مدارس وظایف خود را به خوبی انجام دهند شاهد تحولاتی شگرف در جامعه خواهیم بود.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس فارس گفت: افکار جمعی سالهاست به اهمیت و جایگاه مدرسه به خوبی پی برده است پس ما باید کاری کنیم که هر دانش آموز به عنوان یک سفیر در جامعه نقش ایفا کند که بتواند به خانواده و جامعه کمک کند.
موصلی ادامه داد: در راستای اجرای بسته تحولی آجر به آجر ، پویش ملی "من مادرم بچه های ایران فرزند من" با رویکرد مشارکت بیشتر بانوان در امور خیر طراحی شده است.
وی همچنین با بیان اینکه این پویش یک طرح فرهنگی و تربیتی است و دانش آموزانی که در بازسازی و تکمیل مدرسه نقش داشته باشند ثمره آن را در سالیان بعد خواهند دید افزود: تمامی آحاد مردم برای مشارکت در این پویش می‌توانند با مراجعه به سایت https://ajorbajor.ir با پیوستن به این پویش و با پرداخت حداقل هزینه، پوستر مشارکتی خود را دریافت کنند.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس فارس گفت: در این طرح کمیت حضور دانش آموزان بیشتر از مبلغ کمکی آنان اهمیت دارد و انتظار است برای پایه گذاری فرهنگ نوع دوستی ، اخلاق و مشارکت جمعی، مدیران مدارس نسبت به اجرای این طرح اهتمام ویژه ای داشته باشند.

 

از   1   رای
10

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
Contrast
Increase Font
Decrease Font