جلسه شورای آموزش و پرورش در سالن جلسات استانداری فارس
    
تعداد بازدید: 3881
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1401/10/12
منبع : درون سازمانی

شورای آموزش و پرورش فارس با حضور دکتر ایمانیه استاندار محترم فارس

شورای آموزش و‌ پرورش با حضور استاندار محترم فارس و اعضا شورای مربوطه تشکیل شد .
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل نوسازی مدارس فارس سه شنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۱ شورای آموزش و پرورش استان فارس در سالن جلسات استانداری فارس تشکیل شد .درین جلسه که راس ساعت ۷/۳۰ شروع و‌بیش از دوساعت طول کشید در خصوص اجلاسیه سراسری نماز و مسایل آموزش و پرورش استان فارس بحث و گفتگو شد .
درین جلسه خلیل عسکری مدیر کل آموزش و پرورش ضمن خوش آمد به مدعوین و حضار جلسه و تبریک به مهندس میرزایی بخاطر انتصاب ایشان بعنوان سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان فارس در خصوص احداث ۷۰۰ نمازخاته در مدارس نکاتی را یادآوری نمودند و از مدیر کل نوسازی مدارس استان تقاضای همکاری و تعامل را داشتند
در ادامه مهندس میرزایی سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان نیز قول همکاری های لازم را دادند و اشاره کردند که نوسازی مدارس کالبد نظام تعلیم و تربیت را مهیا می کند و همچنان در خدمت دانش آموزان عزیز و فرهنگیان و مردم خواهیم بود .
لازم به ذکر است به دستور استاندار فارس مدارس باید با نزدیکترین مساجد محل تعامل و همکاری داشته باشند ، در بحث اجلاسیه نماز نمایشگاه و آثار نماز در قالب عکس ، کلیب و مقالات و … در نظر گرفته شود .ایشان تاکید کردند که این اجلاسیه پیوست رسانه ای نیز داشته باشد تا بصورت کامل اطلاع رسانی شود .
دکتر ایمانیه به مهندس میرزایی سرپرست اداره کل نوسازی مدارس فارس اعلام نمودند که هیچ مدرسه نوسازی افتتاح نشود مگر اینکه نمازخاته داشته باشد .
درین جلسه دو دانش آموز دختر و پسر نیز به نمایندگی از دانش آموزان استان فارس پیشنهاداتی را ارائه ‌‌و مشکلات موجود را بیان نمودند .
شیبانی فرماندار شیراز ، طاهری ریاست شورای شهر شیراز و تعدادی از اعضا شورای شهر شیراز ، معاونین استاندار و آموزش و پرورش ، معاونت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر ادارات نیز شرف حضور داشتند .

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
Contrast
Increase Font
Decrease Font