در راستا ی دستوراستانداربرای رسیدگی به تگناهای اموزشی مناطق محروم شهر بازدید مدیران کل اموزش وپرورش و نوسازی مدارس از مدارس جنوب شیراز
    
تعداد بازدید: 1052
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1402/10/9
منبع : درون سازمانی

در پی برگزاری میز خدمت استاندار فارس در محله کم برخوردار شیراز و تاکید وی مبنی بر حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس برای بررسی تگناها و مشکلات آموزشی، مدیران کل مذکور همراه اعضای قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر استان مشکلات اموزشی محله جنوب شیراز را بررسی کردند

به گزارش روابط عمومی نوسازی مدارس و به نقل ازخبرگزاری مهر،در این بازدید که هشت تیم تخصصی از بخش‌های مختلف اداره کل آموزش و پرورش استان و اعضای قرارگاه جهادی عدالت تربیتی نیز حضور داشتند از ۲۰ آموزشگاه دو محله کم برخوردار شهرک سعدی و بلوار اتحاد شیراز بازدید شد.

عسکری و خرد ضمن بازدید از دبیرستان دوره اول خیر ساز زنده یاد محمدباقر فیض ۳ در جنوب  شیراز با شرکت در نماز جماعت و گفتگوی صمیمی با دانش آموزان و دبیران از نزدیک با روند اموزشی این اموزشگاه اشنا شدند و همچنین ضرورت ساخت مدرسه در زمین اهدایی کنار این آموزشگاه را مورد بررسی قرار دادند.

در این برنامه که  هشت گروه ارزیاب از ۲۰ مدرسه شهرک سعدی و بلوار اتحاد واقع در محدوده آموزش و پرورش ناحیه چهار شیراز بازدید کردند، با رصد تگناهای این مدارس ، اقدامات مورد نیاز برای رفع مشکلات را طی نشستی بیان کردند.

مدارس میثم تمار، شهید رحیم دل، فیض ۱ و ۲، هنرستان خوارزمی، دبستان سعدی، آموزشگاه سیف الله دهقان، نظام رنجبر، مدرسه امام جواد علیه السلام، شهدای ارتش، هنرستان فاطمیه، دبستان شهید شکوهی، آموزشگاه شهید اسلامی نسب، دبستان حضرت رقیه سعدی، شهید چمران و جعفری و …، از جمله مدارسی بودند که در بازدید یک روزه هیئت مزبور مورد ارزیابی قرار گرفتند.

گفتنی است؛ فرسودگی آسفالت برخی مدارس، کمبود سیستم سرمایشی ! گرمایشی و هوشمندسازی ،کمبود نمازخانه در برخی مدارس همراه با کمبود تجهیزات سالن ورزشی ۹ دی ازعمده مشکلات این فضاهای آموزشی بودند که برای رفع انها و نیز نصب کفپوش سالن ورزشی مجتمع اموزشی حیات طیبه، تأمین تجهیزات ورزشی، ترمیم  وبازسازی محوطه مدارس داریون از سوی قرارگاه عدالت تربیتی نصیب امورزشی برابر استان تصمیم گیری شد.

 

از   1   رای
2

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
Contrast
Increase Font
Decrease Font