مدیرکل نوسازی مدارس در شورای بانوان خیر مدرسه ساز : بانوان الگوی ساخت و ساز مدارس در خطه فارس هستند
    
تعداد بازدید: 1437
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1402/11/3
منبع : درون سازمانی

 با حضور   رییس  و مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه فارس مدیر کل  و معاون مشارکتهای مردمی نوسازی مدارس فارس ،رییس شورای بانوان خیر مدرسه ساز و جمعی از بانوان خیر مدرسه ساز،  جلسه شورای بانوان خیرین مدرسه ساز فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی نوسازی مدارس فارس در این جلسه  پیرامون تجهیز مدارس خیرساز با اولویت تامین تجهیزات هنرستان ها، تکمیل پروژه های نیمه تمام خیرساز، تقدیر از بانوان خیر مدرسه ساز در جشنواره آتی و تکمیل و گسترش کتابخانه ها در سطح مدارس و نیز تلاش برای تسهیل مشارکت خیرین بحث وتبادل نظر شد.

 

در این جلسه مهندس خرد مدیر کل نوسازی مدارس بر درخشش و الگو بودن بانوان خیر درعرصه مدرسه سازی استان تاکید کرد و افزود : بیش از ۵۰ درصد پروژهای نیمه تمام استان مربوط به خیرین فرهنگ دوست بوده که برای تکمیل آنها نیاز به همت سایر نیکوکاران ودولت مردان است .

دکتر میر باقری نیز در ادامه این نشست بر اهمیت تقدیر از بانوان تاکید و افزود :  تمهیداتی منظور شده است که مدارس خیری دچار تغییر نام و یا اجاره جهت سایر امور نگردد.

هادی نژاد معاون مشارکتهای مردمی این اداره کل نیز با اشاره به وجود بیش از ۳۰۰ پروژه خیری دراستان گفت  ۱۰ درصد از این فضاهای اموزشی با اعتباری کمتر از یک میلیارد تومان قابل بهره برداری خواهد بود.

شایان ذکر است در این جلسه با همت اعضا ی شورا و خیرین، تکمیل دو پروژه نیمه تمام با ظرفیت ۲ و سه کلاس و تجهیز یک کتابخانه، تقبل شد

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
Contrast
Increase Font
Decrease Font