مدیر کل نوسازی مدارس در گردهمایی مدیران اموزش وپرورش : فارس بیشترین پروژه اموزشی درحال احداث رادرکشوردارست
    
تعداد بازدید: 1197
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1402/11/25
منبع : درون سازمانی

 

 استان فارس بیشترین پروژه آموزشی در حال ساخت و ساز را در سطح کشور داراست و دولت سیزدهم نیز در راستای به بهره برداری رساندن این پروژه ها تلاشی مضاعفی داشته است.

به گزارش روابط عمومی نوسازی مدارس فارس، خردمدیرکل نوسازی مدارس در گردهمایی  مدیران و روسای آموزش و پرورش فارس که در تالار ملاصدرا باشگاه فرهنگیان شیراز برگزار شد، با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: در راستای تامین فضای آموزشی در سطح استان مجدانه پیگیر پروژه های در حال اجرا و طرح های مورد نیاز هستیم و دولت سیزدهم نیزدر راستای تکمیل  پروژه های نیمه تمام اموزشی در استان فارس تلاشی مضاعفی را همواره  داشته است.

خرد، با اشاره به پروژهای افتتاح شده در دهه فجر که بالغ بر ۴۵ باب فضا با ۲۰۰ کلاس درس بوده گفت :تا پایان سال جاری این رقم به  ۷۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۱۰ میلیارد تومان می رسد که ۲۸۸ میلیارد تومان از این اعتبار توسط خیرین مدرسه ساز تامین شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس فارس با اشاره به افزوده شدن آموزشگاههای فرسوده به پروژه های در حال احداث خاطرنشان کرد: بسیاری از خیرین حوزه خلیج فارس در ساخت پروژه های عمرانی استان مشارکت دارند که ما قدردان آنها هستیم، اما از طرفی  به دلیل تورم درقیمت مصالح برخی خیرین توان مشارکت بالایی را ندارند  که می طلبد، کار ساخت  یک پروژه آموزشی به کمک دو و یا سه خیر انجام گیرد.

 خرد با اشاره به اهمیت تکمیل پروژهای نیمه تمام که استفاده از اعتبارات ملی واستانی را می طلبد تصریح کرد: با تعامل با سایر بخش ها تلاش داریم مشکلات عمرانی حوزه تعلیم و تربیت رابرطرف سازیم که در این راستا مولد سازی می تواند گره گشای اصلی آموزش و پرورش در حوزه عمرانی باشد چراکه از سیاست های دولت بوده وباید محقق شود.

خرد تکمیل  پروژه های نیمه تمام را اولویت اصلی اداره کل نوسازی مدارس دانست وافزود :با توجه به حجم طرح های نیمه تمام، کلنگ زنی پروژه های جدید در دستورکار نیست.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
Contrast
Increase Font
Decrease Font