همزمان با سالروز گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از فرزندان شهدای شاغل در نوسازی مدارس تجلیل شد
    
تعداد بازدید: 972
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1402/12/23
منبع : درون سازمانی

 

با حضور مدیر کل ،اعضای شورای معاونین ،مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز وذیحساب اداره کل نوسازی مدارس فارس  از  فرزندان شاهد شاغل این دستگاه اجرایی تجلیل شد

 

به گزارش روابط عمومی نوسازی مدارس فارس دراین مراسم ، خرد مدیر کل نوسازی مدارس فارس باگرامی داشت یاد و خاطره شهداء و ایثارگران خاطرنشان کرد :  آسایش و امنیت حاکم بر کشور از برکت خون شهدا و ایثارگری و رشادت‌های رزمندگان اسلام است و سربلندی مردم و نظام مدیون آنهاست.

خردافزود: ،تاثیر فرهنگ ایثار و از جان گذشتگی در برهه های تاریخی کشورهمواره ارزشمند بوده و لذا نگاه دقیق و موشکافانه به تاریخ دفاع مقدس و رشد بصیرت و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی ضرورت دارد.

 

مدیرکل نوسازی مدارس فارس گفت : زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدا و رشادت های  ایثارگران باعث می‌شود تا نسل‌های آینده بدانند چه افراد دلاور و شجاعی رفتند تا ما امروز در آرامش و آسایش در جامعه زندگی کنیم.

وی با اشاره به  روز بزرگداشت شهدا خاطر نشان کرد : روز بزرگداشت‌ شهدا روز بزرگداشت همه فضائل تاریخ انقلاب ‌اسلامی ‌است. و با برگزاری این برنامه‌ها، نگاهی به گذشته داریم و از ایثارگران، شهدا، جانبازان و خانواده‌های انان که کارهای بزرگی را به ثبت رسانده‌اند تجلیل می‌کنیم تا یادمان باشد که این عزیزان چه سختی‌هایی را متحمل شدند و چه زحماتی برای حفظ این آب وخاک و عزت و آبروی ایران اسلامی متقبل شدند.

خرد با تصریح بر نگاه  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت  بر اهمیت حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید نمود.

در پایان برنامه با اهدا لوح تقدیر وهدیه از فزندان شهدا وایثارگران تقدیر بعمل امد.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
Contrast
Increase Font
Decrease Font